over | De Appel: bureau in communicatie
21551
page-template-default,page,page-id-21551,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-3.8.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
Achtergrond

In contact gaan met De Appel betekent verbinden. Verbinden begint bij begrip. Door in te voelen waaraan u behoefte heeft. Daarin blinkt De Appel uit. We verkennen elkaar en uw bedrijf onder het genot van een eigengebakken stukje appeltaart en vertalen uw wensen naar een op maat gesneden communicatiestrategie. Een strategie die u pást.

 

Net als bij u en uw organisatie valt de appel bij De Appel niet ver van de boom. Eigenaresse Mirjam van der Boom haalt het beste uit mensen en hun ideaal en helpt hen dit te verwerkelijken. Dit door in te zetten middelen te verpakken in een verfrissend communicatieconcept. Met haar jarenlang opgedane ervaring binnen de kranten- en tijdschriftenwereld en mediabranche weet zij steeds opnieuw verrassende en originele invalshoeken te bedenken. Hiermee heeft zij al diverse hypes binnen de media weten te bedenken.

 

Creatief spelen met woorden is van jongs af aan haar passie, dat leidde tot een opleiding aan de School voor Journalistiek in Utrecht. Nog tijdens haar afstuderen gestart als verslaggever bij een redactiebureau in Rotterdam, ontdekte ze al gauw dat mensen en wat hen beweegt haar enthousiast maakt. Hen helpen hun doel te bereiken, is haar tweede natuur. Dit door vaststaande overtuigingen of zienswijzen los te laten en een nieuwe weg in te slaan. Ze maakte gaandeweg de vertaalslag van durven dromen naar verbindend verwerkelijken en schiep haar eigen unieke en authentieke communicatiebureau.