22104
page-template-default,page,page-id-22104,stockholm-core-1.2.1,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-5.2.1,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive

Opvallen in het social media geweld?

De appel communicatie denkt mee!

Digitale mix

Juist in tijden van meer inzet van online middelen bieden social media uitkomst. Wat even niet via persoonlijk contact gaat, kan nu digitaal des te beter. En dan biedt goede content op social media mogelijkheden voor de marketing van je bedrijf. Dat klinkt makkelijker dan het lijkt. Niets is minder waar. De kracht van social media schuilt juist in consistente content. Content die voor diverse doelen kan worden ingezet. Op een moment dat past bij jouw bedrijf.

 

Juiste moment

Want dát is belangrijk: op het juiste moment je boodschap posten. Dat vraagt afstemming met je doelgroep. Een doelgroep die weet welke kennis en kunde jij in huis hebt om klanten te bereiken. De appel communicatie kan daarbij helpen. Door in te spelen op de actualiteit, een sterke pijler van de appel. En nog belangrijker: deze actualiteit aangrijpen om je boodschap te laten landen bij je -potentiële- klanten. Door samen momenten te bepalen waarop je een post online plaatst.

 

Herhalende kracht

En als je post dan eenmaal online is, komt het aan op herhaling. Niets zo sterk -zeker bij social media- als de kracht van de herhaling. De appel weet als geen ander welke kracht uitgaat van een zich herhalende boodschap. Uiteraard steeds op andere wijze ingekleed. Het vinden van die variatie is voor de appel ‘appeltje eitje’.

 

Online onderscheiden

Appeltje eitje, leuk gezegd. Hoe doe je dat alleen? Hoe laat je die likes groeien? Hoe weet je je echt met jouw online boodschap te onderscheiden? En hoe word je online zichtbaar? En ben je beter vindbaar via Google? Het kaf van het koren te scheiden op de online snelweg die internet heet? Die kunst verstaat de appel communicatie. En natuurlijk helpt de appel je graag op die weg.

Waar op te letten?

Om je alvast op weg te helpen social media doelgericht in te zetten, geeft de appel communicatie je graag de volgende tips:

 

  • Maak het actueel
  • ‘Merk’ één onderwerp
  • Maak dat onderwerp vernieuwend
  • Maak een kalender

 

Winst voor u?

  • Een heldere, actuele boodschap
  • De lezer weet zich getriggerd
  • Vasthoudende aandacht van je doelgroep
  • Een -potentiële- klant is eerder geneigd contact met je te zoeken

 

Meer weten?

Neem contact met de appel op voor een vrijblijvend gesprek.
Bel met Mirjam van der Boom: 06-57998708
Een bericht sturen kan uiteraard ook: info@deappelcommunicatie.nl

 

Of vul het formulier in:

Ook online ijzersterk voor de dag komen?

Klik dan hier!