Appeltje voor de dorst | De Appel: bureau in communicatie
21887
post-template-default,single,single-post,postid-21887,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-3.8.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
Achtergrond

Appeltje voor de dorst

Kizzy

Tegelijk met de flitsende start van de website van de appel communicatie op 1 maart 2016, begint de campagne ‘appeltje voor de dorst’. Net zo enthousiast als de website wordt ontvangen, net zo spontaan reageren -potentiële- klanten op het appeltje dat wij hen overhandigen. In een exclusief doosje, voorzien van een overheerlijke groene appel onder het motto ‘Van smaak veranderen? Maak kennis met de appel’.

We starten onze Tour d’Appel met een indrukwekkend artikel in de diverse media, direct opgevolgd door concrete actie richting verscheidene bedrijven. Zo bezoeken we onder andere Curious, Hans Meijer Advies, De Drie Linden Makelaardij, BroNij Infra, Osteo Groep, Bij Elles, Sportievia, Dierenambulance Zuid-Holland, Eetcafé No. 09, Kees Ontwerpt – GreenHuus, Uitzendbureau Flexibility Goeree-Overflakkee, De Snoeperij en B&B Het Kabinet, gemeente Westvoorne, Exxon Mobil, Anytime Fitness, Kizzy en Kranse Printwrx. Verrassend zijn de spontane aanvragen voor een appeltje vanuit een aantal bedrijven zelf, nadat deze de campagne op Facebook zien.

De reacties zijn overweldigend. En nog steeds. Want de campagne gaat door. “Wat een energíe straalt er van de appel en deze campagne af”, “Een zeer originele invalshoek”, “Je moet er maar op komen”, “De appel valt echt op”, “Als ik een appeltje zie, denk ik meteen aan de appel communicatie” tot en met: “Zo’n campagne wil ik ook!” Mooiere complimenten kan de appel niet krijgen. We doen waar we goed in zijn en passen appeltjes naadloos in binnen uw organisatie, om zo te komen tot dat excellente krokante korstje.

Trots en dankbaar zijn we bovenal ook. De ontvangers waarderen de persoonlijke benadering en aandacht ten zeerste. De appel communicatie neemt dan ook de tijd en luistert naar uw wensen, teneinde uw merk te profileren. Uw merk waar niemand meer om heen kán en vooral wíl. Om te komen tot een strategie die u past, met alle ingrediënten die u daarvoor nodig acht. En dat doen we samen.